Uzávěrka objednávek

 OBJEDNÁVKY BUDOU VYŘÍZENÉ MEZI SVÁTKY A PO NOVÉM ROCE

OBJEDNÁVKY ZAPLACENÉ NEBO NA DOBÍRKU OBJEDNANÉ DO 15.12 20:00 BUDOU DODÁNY DO VÁNOC S ODESLÁNÍM NEJPOZDĚJI 20.12

Prosím nevolejte jak vypadá vaše objednávka informace posílejte e-mailem nebo se informaci zjistíte sami přihlášením do systému zde 

Ověření stavu objednávek funguje na PC explorer nebo Google Chrome zadáním e-mailu zjistíte zde  
Číslo své zásilky odeslaného balíku máte ve svém e-mailu a zde jej můžete sledovat

Reklamace

Odstoupení od smlouvy není reklamce. Informace zde..........

REKLAMACE

§ 16 Reklamace a její uplatnění

(1) V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva:

(2) Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oznámit oprávněnou reklamaci jednou z následujících možností:

a následně zaslat nebo doručit reklamované zboží v případě možnosti v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, s popisem závady a kopií prodejního dokladu na adresu provozovatele:

Pavel Večerek

Jana Koziny 1628
415 01 Teplice-Trnovany
tel.: +420 601 394 486

co dělat v případě, že zásilka byla poškozená vlivem přepravy:

Jako první co je potřeba udělat je ihned zásilku zkontrolujte a pokud je poškozená nahlašte to na linku PPL 

Nejpozději však do 3 pracovní dnů.

bílá linka : 225 331 500  e-mail : info@ppl.cz

Následně nás o tom informujte.

 FOTO:  Etiketu s číslem zásilky (tam kde je příjemce a odes.)

Foto by mělo být v rozlišení do cca 100kB. Zajistěte prosím, aby zatím nebylo se zásilkou manipulováno (s poškozeným zbožím).

V PŘÍPADĚ NESPLNĚNÍ TĚCHTO PODMÍNEK NEBUDE REKLAMACE POŠKOZENÉ ZÁSILKY U PŘEPRAVCE UZNÁNA

(3) O reklamaci bude rozhodnuto ihned, ve složitějších případech do 7 dnů. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Při nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy.

(4) V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací. V případě neoprávněné reklamace je prodávající povinen vydat písemné odůvodnění tohoto zamítnutí a zároveň spotřebitel nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně.

(5) Při objednávkách provedených podnikatelem, který objednává zboží za účelem jeho využití pro svou živnostenskou nebo samostatnou podnikatelskou činnost, platí současně následující ustanovení: Závady, které nejsou zjevného, nebo na první pohled patrného charakteru, musí být ohlášeny po odhalení do promlčecí lhůty, tedy do doby jednoho roku od doručení zboží. Pro obchodníky platí současně právní předpisy a normy podle obchodního zákoníku.