Reklamace
Odstoupení od smlouvy není reklamce. Informace zde..........
REKLAMACE
§ 16 Reklamace a její uplatnění
(1) V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva:
- jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
- jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy,
- jde-li o vady neodstranitelné, které nebrání řádnému užívání věci a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.
(2) Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oznámit oprávněnou reklamaci jednou z následujících možností:
- na e-mailovou adresu provozovatele info@pavel-vecerek.cz
- poštou na adresu provozovatele,
- telefonicky na tel. č. +420 601 394 486
- osobním doručením na adresu provozovatele,
a následně zaslat nebo doručit reklamované zboží v případě možnosti v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, s popisem závady a kopií prodejního dokladu na adresu provozovatele:
Pavel Večerek
Jana Koziny 1628
415 01 Teplice-Trnovany
tel.: +420 601 394 486
co dělat v případě, že zásilka byla poškozená vlivem přepravy:
kontaktujte ihned!! PPL zde: https://www.ppl.cz/zakaznicky-servis?category=1576464
Následně nás o tom informujte.
- uveďte číslo zásilky přepravní společnosti.
- zašlete fotografie k poškozené zásilce přímo na email: info@pavel-vecerek.cz
FOTO: Etiketu s číslem zásilky (tam kde je příjemce a odesilatel.)
- Původní přepravní obal (aby byl vidět celý – ideálně ze dvou stran)+případné manipulační značky křehké/neklopit
- Poškození obalu (pokud k nějakému došlo)
- Balení uvnitř krabice - uložení v krabici, výplně
- Poškozené zboží (detaily + celé)
Foto by mělo být v rozlišení do cca 100kB. Zajistěte prosím, aby zatím nebylo se zásilkou manipulováno (s poškozeným zbožím).
V PŘÍPADĚ NESPLNĚNÍ TĚCHTO PODMÍNEK NEBUDE REKLAMACE POŠKOZENÉ ZÁSILKY U PŘEPRAVCE UZNÁNA
(3) O reklamaci bude rozhodnuto ihned, ve složitějších případech do 7 dnů. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Při nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy.
(4) V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací. V případě neoprávněné reklamace je prodávající povinen vydat písemné odůvodnění tohoto zamítnutí a zároveň spotřebitel nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně.
(5) Při objednávkách provedených podnikatelem, který objednává zboží za účelem jeho využití pro svou živnostenskou nebo samostatnou podnikatelskou činnost, platí současně následující ustanovení: Závady, které nejsou zjevného, nebo na první pohled patrného charakteru, musí být ohlášeny po odhalení do promlčecí lhůty, tedy do doby jednoho roku od doručení zboží. Pro obchodníky platí současně právní předpisy a normy podle obchodního zákoníku.